< Till bloggens startsida

men ärligt talat det var skönt med ett dåligt svar

Hej!
Har legat i min säng hela dagen (förutom när jag och Olivia gick till campus livs) och försökt plugga. Har skrivit och raderat, och skrivit lite till- men det går bara inte! Antingen skriver jag ner något som jag inte kan referera till, eller så hittar jag bara saker som inte är relevanta. Så irriterande. Speciellt när jag måste ha detta klart så vi (Isabell, Jessica och jag) kan börja på delen som vi ska skriva tillsammans.
 
I lördags hade vi förresten taco-mys+förfest och födelsedagsfirande för Mary och Elisa. Superkul innan med bara tjejerna hemma hos mig, och lite drickspel, och sedan att få dansa av sig lite hos Mary. 
 
Nu på lördag ska vi på korridorsfest- vilket kommer bli awesome! Längtar till det, då vi blir klara med kursen dagen efter och alltså kan slappna av på riktigt.
 
Nej nu måste jag fortsätta plugga, måste in i duschen också... och ska upp om 8 timmar. Äsch det är ju en evighet ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0