< Till bloggens startsida

sommarjobb

Förra onsdagen och fredagen började jag mitt jobb på Moheda Chark. Tyvärr går det inga bussar från campus på morgonen, och bussen till Moheda går ifrån resecentrum klockan 06.00. Detta innebär att jag måste gå upp sjukt tidigt för att sedan cykla in till stan och ta bussen. Det är inte så jobbigt faktiskt, men efter förra veckan gick jag och drog på mig någon jäkla hosta= inget jobb denna vecka. 
 
I lördags jobbade Ida och jag pub med SkåneS nation, vilket var jätteroligt! Majoriteten av gästerna var väldigt snälla och trevliga, och (vad jag hörde) så var det endast ett bråk, vilket var jätteskönt! Detta hjälpte ju dock inte min hosta och feber, så söndagen och idag spenderas kurerandes med ipren och strepsils.
 
Imorgon är det lektion igen, och vi ska få tillbaka våra tentor ifrån delkurs 3, tentan om medeltiden, vilken jag fick underkänd på. Skyller dock på att jag, när jag skrev tentan, hade hög feber och inte sovit på flera dagar. Nästa gång kommer det gå bättre! Omtentan är helgen precis efter jag kommit hem från Falun, i början av maj. 
 
Nu ska jag fortsätta att kolla om Bones, och sedan kanske gå till Campuslivs och köpa godis, för det får man göra när man är sjuk. Lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0