< Till bloggens startsida

stop saying "I wish" and start saying "I will"

Hej hej! Sitter och väntar på att min bror ska komma in med hundarna och pappa vara klar med maten. Om en halvtimme ska vi vara på gymmet liksom, och mina bitches är inte färdiga? WHAT? nej men gud så löjlig jag är. Jag har haft dålig hurmor/varit trött hela dagen, så jag har faktiskt en anledning (typ).
Vi slutade kl 13 idag i alla fall, vilket var underbart, då vi brukade sluta vid 16.15 vanligtvis (på tiden då vi hade matte... det vill säga förra veckan). Har varit ute med hundarna och pluggat, så det har mest varit tråkigt här hemma. Tänkte att det skulle bli så sköööönt att sluta tidigt, och komma hem tidigt, och plugga och sedan gå och lägga sig tidigt, men det är inte tidigt att komma hem kvart i 2 och sedan gymma, kolla på tv och gå och lägga sig vid 23 liksom... åh nu drog jag iväg igen.
Nu ropar pappa.
Ha det bra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0